De 3 Eijsjes op avontuur in Amerika - 2017

Dag 5 Naar Denver

Allemaal heel vroeg een goede morgen ! Helaas moesten we de wekker weer eens zetten. Snel douchen en om 6 uur zaten we aan het laatste ontbijtje in San Francisco. Om half 7 werden we door een Uber taxi bij het hotel opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Met de wifi van de airport hadden we nog even contact met Sanne en het thuisfront. Om half 10 vlogen we naar Denver. Vliegen we met United Airlines krijgen we bij de koffie een echte Nederlandse stroopwafel ... haha .... Na een korte vlucht van 2 uur landen we om 12 uur in Denver. Het is hier een uur later en heel veel warmer, 32 graden. We halen eerst onze huurauto op. Kregen we eerst een auto, bleek later dat die niet mee mocht omdat de olie ververst moest worden. Toen mochten we zelf een andere uitkiezen. Maarten koos een spierwitte, gloednieuwe Dodge Grand Caravan.....heeeeel erg groot ! In een half uurtje waren we bij het hotel. De rest van de dag niet veel meer gedaan. Van de mannen mocht ik weer even winkelen (niks gekocht), en Maarten scoort weer 2 shirts en een paar schoenen....

Daarna nog heerlijk gegeten bij een restaurant van de ons welbekende en favoriete keten de Olive Garden. We hebben erg gelachen om de host die ons tafeltje vanavond moest bedienen. Op typisch Amerikaanse overdreven charmante wijze ....haha....

Om 9 uur waren we moe terug in het hotel.