De 3 Eijsjes op avontuur in Amerika - 2017

Dag 15 - Las Vegas !!

Wow .... Wakker worden in Las Vegas met zo'n geweldig mooi uitzicht op hotel Excaliber en New York New York ..... heeeel anders dan de prachtige natuur de afgelopen dagen, maar voor 2 dagen te gek en leuk !

Ik werd al om 6 uur wakker (gisteren was het voor ons nog 7 uur, dus het uurtje tijdsverschil komt weer uit). Even foto's van het uitzicht gemaakt, een hoofdstuk gelezen en toch nog even proberen te slapen omdat Maarten vandaag wilde uitslapen. Uiteindelijk waren we allemaal om half 9 wakker.

Om 10 uur gingen de 3 Eijsjes uiteindelijk op pad om in een dag zo veel mogelijk van Las Vegas te genieten ! Eerst gingen we ontbijten bij Planet Hollywood. Maarten had gelezen dat je bij Blondies goedkoop kon ontbijten terwijl het eten geserveerd wordt door cheerleaders ! Leek ons ook heel leuk, bleek dit maar tot 9 uur te zijn. Toen hebben we maar bij een gezellig Mexicaans tentje aan de overkant ontbeten, ook heel gezellig !

Daarna door naar de Stratosphere Tower. In ons hotel hadden we kaartjes gekregen voor een Michael Jackson Tribute show, waar we dan wel voor zouden moeten reserveren. Omdat we de kaartjes gratis hadden gekregen geloofden we er eigenlijk niks van. Toch konden we ze omwisselen voor echte tickets. Kijken of we vanavond binnen komen....... Toen we toch weer door een casino liepen hebben we een gokje gewaagd. Heel leuk op een machine waarop je het spel van Linda de Mol met de koffers kunt spelen ! In de middag hebben we nog gewinkeld waarbij alleen Maarten weer heel goed geslaagd is en de Hollister leeggekocht heeft ! Ben benieuwd of hij morgen nog alles meekrijgt !

Om 7 uur gingen we terug naar de Stratosphere en mochten we inderdaad binnen bij de MJ Tribute show. Dit duurde een uurtje, maar was helemaal leuk ! Alle bekende nummers van hem kwamen voorbij tijdens deze geweldige dansshow ! Na de show gingen we nog wat eten bij Roxy's Dinner. Een geweldig eettentje, typisch Amerikaanse inrichting en terwijl we zaten te eten ging de bediening ook nog zingen ! Echt geweldig leuk ! Daarna natuurlijk nog een gokje gewaagd op de Linda de Mol-koffer-machine omdat die zo leuk is. Ook nog op een rad van Fortuin machine. Ook heel leuk ! Zeker ook omdat we vandaag uiteindelijk 40 dollar gewonnen hebben. Vanavond zagen we in het casino ook diverse bruidsparen die in het casino een fotoreportage aan het maken waren.

Op de terugweg nog snel even aan bij Circus Circus om ontbijtje voor morgenvroeg te halen ! Verder hebben we nog een filmpje van The Strip in de avond gemaakt. Om half 12 kwamen we na een erg leuke dag uitgeput in het hotel aan ! Vanaf morgen is het de bedoeling de vakantie wat relaxter af te gaan sluiten op Hawaii ! Voor nu welterusten, voor ons een korte nacht......

Jan van Eijs

Mag je in Las Vegas niet fotograferen of had Maarten het te druk met shoppen? Veel plrzier op Hawaii.