De 3 Eijsjes op avontuur in Amerika - 2017

Dag 21 - Genieten van de bijna laatste dag op Hawaii

Hallo allemaal,

Bijna mijn laatste reisverslag van deze mooie vakantie !

We slapen vandaag uit tot bijna 8 uur. Rond 9 uur eten we lekker buiten bij het zwembad een broodje en een yoghurtje. De rest van de ochtend brengen we lekker aan het zwembad door.

Rond de middag rijden we een klein stukje, ca 20 minuten, naar Waimea Valley. Hier gingen we heen voor de waterval. Deze viel een beetje tegen omdat die op dit moment in het jaar vrij klein is. Wat ons positief verbaasde was de weg erheen. Je liep door een geweldig mooi natuurpark. Gigantische grote, mooie bomen en heel veel mooie, tropische planten en bloemen. Was zeker de moeite waard !

Daarna reden we 5 minuten terug naar een baai aan zee, Shark Cove. Hier gingen we weer snorkelen.......was zo mogelijk nog mooier dan gisteren ! Al meteen vanaf het begin waar je het water in ging leek het of je een aquarium in zwom. Echt geweldig mooi ! Weer heel veel vissen gezien, ook weer hele scholen geel-zwart gestreepte vissen. Ook zagen we nog een slang en een schildpad zwemmen. Hoe indrukwekkend ! Ca half 7 waren we weer terug in het hotel. Lekker douchen en in de avond gingen we hier naast het hotel eten bij het Polynesisch Cultureel Centrum. Op de kamer de koffers ingepakt en langzaam aan het orienteren op de terugreis morgenavond.

Uiteraard de avond weer afgesloten met een potje kaarten. Voor de mannen was de wodka-cola op, dus ze hebben maar een Hawaiaans biertje gedronken.

Groetjes,

Irene